درد یعنــــــــی...


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ






درد
یعنـــــی ...


مــــرور اس ام اس ــهــایــی کـــه یـــه روزی بــــاورشون داشتــــی

و امـــروز بـــه دروغ بـودنشـون ایمـــان داری !

 



نظرات شما عزیزان:

♥.:.:*خانوم بلا*:.:.♥
ساعت16:22---18 مرداد 1392
سلام مهناز جوووون
من لینکت کردم !!!


صبا
ساعت14:21---17 مرداد 1392
آجی متل اینکه قرصاتو نخوردی مگه این مطلبا رو تو فقط می تونی داشته باشی به خدا از تو کپی نکردیم تو فقط خودتو خراب کردی!!!!!!چون اصلا تو زندگیم اهل کپی نبودم ازم کپی شده دم نزدم.خوشحالم شدم .حداقلش اینه که از مطلبم استفاده شده.ما کپی نکردیم عزیزم.فقط می تونم بگم که واقعا که
پاسخ:صبا خانم با بچه که طرف نیستی مطلبایی که شما تو وبت گذاشتی دقیقا دقیقا مثل ماله منه چون. حتی رنگ مطلبتونم مثل رنگ فنت مطلب منه خانم تازه مدل فنتتونم مثل مالنه ایول داری والاپاسخ:صبا جان یکم احترامم بد نیس بخدا شما به من میگی قرصاتو اشتباه خوردی ؟واقعا متاسفم ابجی
پاسخ:صبا جان شما خیلی بد کاری کردی که دم نزدی منم از خدامه یکی از مطلبام استفاده کنه ولی به شرط اینکه ذکر منبع کنه درضمن من نمیگم تو کل نت فقط من این متنارو دارم ولی حداقل از کسی که ازش کپی کردم اجازه میگیرم یا اگرم نگرفتم بعدا مثل شما نمیزنم زیرش. شما که کپی میکنی یا ذکرمنبع کن یا حداقل یادبگیر یکم رنگ فنت مطلبو عوض کن بعدا نیا بگو بخدا کپی نکردم


hedye
ساعت6:52---17 مرداد 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 17 / 5 / 1392برچسب:, | 4:4 |


Ɖɛƨιɢиɛя